DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ 16. ledna 2021, 9:00–14:00

Úterý 12. leden 2021, 9:43

Dovolujeme si vás pozvat na Den otevřených dveří konající se dne 16. 1. 2021.

Níže naleznete program naší katedry vč. důležitých informací a kontaktů, které neváhejte využít v případě jakýchkoliv dotazů související se studiem na katedře muzikologie.

Těšíme se.

 

Katedra muzikologie

 

Program DOD katedry muzikologie:

 

10:00–11:00  Live stream: představení katedry očima studentů
Možnosti studia, praxe a stáže, uplatnění absolventů, studium v zahraničí, exkurze, život katedry, festivaly, koncerty. 
Sledujte nás na kanálu Katedry muzikologie ( https://www.youtube.com/watch?v=Js5Da7AA5ic&t=4s )

Jakékoli dotazy související se studiem na naší katedře můžete klást buď do chatu v průběhu streamu na Youtube, nebo zasílat na email  lenka.krupkova@upol.cz .

12:00–14:00 Seznámení se studijními programy Muzikologie a Uměnovědná studia, volná diskuze, chat
Zoom link: https://cesnet.zoom.us/j/96652028315

Více informací také na stránkách katederního webu:  http://newstudujmuzikologii.upol.cz   nebo na naší fb stránce:  https://www.facebook.com/KMUFFUP/?fref=ts  

Seznamte se s našimi absolventy:  https://muzikologie.upol.cz/absolventi/  

 

https://www.univerzitnimesto.cz/dod/filozoficka-fakulta


 

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)