Gratulace

Středa 1. duben 2020, 12:35

Polský institut v Praze vyhlásil již podruhé otevřené klání o nejlepší diplomovou a bakalářskou práci zaměřenou na Polsko. Své práce obhájené v akademickém roce 2018/2019 přihlásili studenti z různých českých univerzit. Zaměření více než dvou desítek prací bylo velmi pestré: od muzikologie a kunsthistorie přes politologii až k tradičně silnému zastoupení prací historických, lingvistických nebo literárněvědných. Soutěž nese symbolicky jméno Mariana Szyjkowského (1883–1952), profesora první samostatné katedry polonistiky v českých zemích otevřené v roce 1923 na Univerzitě Karlově v Praze. Třetí kolo soutěže pro práce obhájené v ak. roce 2019/2020 bude vypsáno na podzim 2020.

Výsledky:

Kategoriie Polonistiky – diplomová práce 

1. místo: Katarzyna Wiktoria Myšáková Szwed: Problematika překladu Průvodce Arcibiskupským zámkem a zahradami v Kroměříži (Polonistika FF UPOL)

Kategorie Polonistiky – bakalářská práce

1. místo: neuděleno 

Čestné ocenění 
Joanna Szabó: Komparácia vývoja používania anglicizmov v poľskej a slovenskej hovorovej reči na základe internetového jazyka (Polonistika FF UK) 

Kategorie Nepolonistické obory – diplomová práce

1. místo: Nikoleta Bartošová: Skrytý fenomén diela Na szkle malowane poľskej skladateľky Katarzyny Gärtner (Muzikologie FF UPOL)

 

Absolventce Mgr. Nikoletě Bartošové gratulujeme k prnímu místu!

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)